miércoles, 28 de marzo de 2007

21 raons de lujazo!

1. Perquè vares nèixer amb una barreta de xocolata baix es braç, i et va donar la suficient energia per mantenir el "niño terremoto" fins als 8, ...als 9.."no, quan tengui 10 anys canviarà... quan en tengui 11, segur....etc"
2. Perquè eres un gran escalador de parcs infantils i un llençador d´objectes pel balcó exemplar.
3. Perquè als 3 anys ja llegies llibres amb el teu propi idioma "ble ble bla blu.."
4. Perquè als 7 anys ja estaves subscrit a tots els diaris...
5. Perquè "ara sí, me´n vaig a dormir... bona nit... aaaaara, bona nit.. me dones un beso?...bé, ara sí que me´n vaig a dormir..fins demà...que dius? no , tranqui, tranqui, ara me´n vaig a dormir..etc"
6. Perquè ets un oso amoroso familiar, detallista y encantador, al qual encanta abraçar.
7. Perquè la teva rialla temblorosa contagiaria a qualsevol.
8. Perquè barreges insistència amb caperrudesa de la manera més "guai".
9. Perquè ets el rei de l´humor negre.
10. Perquè ets super polifacètic, igual ens recites els noms, cognoms, i dni de tots els diputats del congrés, que ens balles una jota i un tango a la vegada.
11. Perquè t´aixeques amb uns pèls de loco, loco.
12. Perquè hem rigut molt amb els teus sustos nocturns.. quan dorms i de sobte surt aquell renou de sa teva boca "mmmm"
13. Perquè ets millor que la chef 2000, t´encanta cuinar i moure els mobles.
14. Perquè sembres es pànic a sa ciutat amb ses teves camper i ses teves ulleres de sheriff.
15. Perquè ets el millor en disfresses originals.
16. Perquè ets molt bon estudiant, no fas res i treus bones notes..i vares netejar sa reputació ferrer a sant francesc.
17. Perquè és molt divertit ballar amb tu "todos los grandes éxitos", los "grandes hits"..
18. Perquè sempre tens s´antena posada i t´enteres de tot
19. Perquè "falta un mes pel meu cumple.... falten dues setmanes pes meu cumple.. falta una setmana ...ves pensant regalo..m´has duit res??'què m´has duit????"
20. Perquè tens la màgia de transformar la teva veu en un monstre o en louis amstrong.
21. Perquè "això es cutre" " son uns pringuis" "quin lujazo!!!!!!!!" "uuuuuuuuuh!"
perquè ...
ets es meu ....
petit gran.....
amic


t´estim

MOLTS D´ANYS

4 comentarios:

Anónimo dijo...

el que més m'ha agradat és això de que "ets el millor petit gran amic". And.

Unknown dijo...

moltíssimes gràcies tonina!!!!!

(i david per penjar-ho) he flipat molt i m'ha encantat molt tot lo que dius...

en serio! moltes gràcies!

jo també t'estim moltissim

i me sap greu que ho publiquis des de l'exili de les colònies!!!

gràcies , gràcies i gràcies

Anónimo dijo...

Carai tonina!!

Això si que es un bon detall, un regal personal e intransferible, esta molt, pero que molt be, la rao 21 la millor, només faltava posar "estas que si, que hi vaig", jajaja, que vagi be per les colonies. Besos!!

Pau dijo...

És que na Tonina, és molta Tonina... Darrerament m'estic donant compte que s'hauria d'escriure un llibre sobre els germans i germanes grans i la seva manera d'exercir aquest paper...